1) “KINTO-organisationen” omfatter pt. KINTO (selvstændigt brand), autoriserede Toyota forhandlere og Toyota reparatører i Danmark/Færøerne (i alt 35 juridiske enheder), autoriserede Lexus forhandlere og Lexus reparatører i Danmark/Færøerne, Toyota Danmark A/S, Lexus Danmark A/S, Toyota Motor Europe nv/sa., Toyota Financial Services Danmark A/S, Lexus Financial Services Danmark A/S, Toyota Insurance Management SE, Lexus Insurance Management SE (selvstændigt brand), Toyota Fleet Management GmbH og KINTO-organisationens samarbejdspartnere. KINTO-organisationens “samarbejdspartnere” omfatter pt. Kinto Join Ltd., samt Codan A/S. Toyota forhandlere og Toyota reparatører, samt Lexus forhandlere og Lexus reparatører er selvstændige juridiske enheder, som samtykket også gælder i forhold til efter evt. ophør som hhv. Toyota- eller Lexus forhandler eller reparatør.
2) f.eks. kontaktoplysninger (navn, e-mail, adresse, telefonnummer mv. og GPS lokationsdata), oplysninger om min bil (herunder billeder og video af bilen) og min brug af hhv. bil samt fysiske og digitale tjenester, der udbydes af KINTO-organisationen (f.eks. oplysninger fra forhandler om værkstedsbesøg, via cookies fra hjemmesider, feedback vedrørende KINTO-organisationen mv.).
3) Mobilitetsrelaterede produkter og tjenester er finansiel- og operationel leasing, abonnementsleje, samkørsel, deling af køretøjer, udbud af lift, taxitjenester og produkter og tjenester relateret hertil. Bilrelaterede produkter og tjenester er biler, værkstedsydelser, tilbehør, leasing, finansiering, forsikring og vejhjælp, der markedsføres for mærkerne KINTO, Toyota og Lexus.
4) f.eks. minde mig om, at min bil skal til service, en aftalt prøvetur samt evt. udløb af service-, forsikring, leasing- eller anden form for finansieringsaftale pr. en given dato mv.
5) f.eks. om KINTO-organisationens bil- og mobilitetsrelaterede produkter og tjenester samt historier om KINTO-organisationen og din lokale forhandler.
6) f.eks. når der kræves flere oplysninger end ved alm. kundetilfredshedsundersøgelser, så KINTO-organisationen kan lære mig bedre at kende som kunde, eller så KINTO-organisationen kan lave produkt- og kommunikationstilpasninger.
7) f.eks. så jeg kan blive inviteret til VIP-arrangementer, åbent hus og deltage i spændende konkurrencer med eksklusive præmier.